Jumaat, 23 Disember 2011

gades vanilla coklat ;)

aku mau KONGSI cyte sama u guys ! aku ta La s'HOT kamu ! aku juzt SIMPLE saja ! tadek s'OVER kamu ! jgan mare :) ! hihi ;) aku mau m'prkenaL kan diri aku, nma aku siti norshafikah bt jaafar <ta La s'cedap nma k0wg kan kan ? hihi ;p oke tape ! um0r aku bwu 18ta0n, kecik ag <kecik ahh cgat, hahah ! mkanan favourite aku cm bese Lah kan, da tentu LAKSA <cedap tuh,sehingga m'jiLat sudu, hihih ! minuman pLak MILO AIS, msty minuman favourite k0wg kan2 ! heheheh ;D
h0bi aku n0nt0n tv je <cyte KOREA gitu L0h ! haha, bajet2 je d0h ! kikikiki ! dan cooking Laa kan, tu kan wajib bg GADIS MELAYU ! bet0L ta guys ??
cita2 aku nk jd CHEF gitu L0h tp tu La kn tatau t'cpai ke ta ? ag p0n my sis kate ta g ja0h, cmne da tua nty, kan2 ? pneng nye kpLa mkir kan nye ! sedih tau ! :(

huuwaaa <m'nguap dah ! 0ke La smpai cnieh jeLa cyte aku kan ! Letih nk naip pnjg2 kan ! ;)
peace yoOw~ !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan